Jakie suplementy diety powinni zażywać mężczyźni?

Suplementy muszą być zindywidualizowane, zwłaszcza jeśli występują niedobory konkretnych witamin i minerałów. Są one odpowiedzialne za równowagę elektrolitową organizmu i równowagę wewnętrzną. Jeżeli ta równowaga będzie zakłócona, potrzebne będą suplementy diety dla mężczyzn z www.bee.pl.

Jakich witamin i mikroelementów potrzebuje mężczyzna?

U mężczyzn, zwłaszcza mięsożerców, zbyt duża ilość sodu i zbyt mała ilość potasu w diecie może spowodować nadciśnienie tętnicze. Niedobór magnezu utrudnia wchłanianie witamin z grupy B i D, które powinny być uzupełniane zwłaszcza przez osoby zaangażowane w aktywność intelektualną i aktywność fizyczną. Magnez jest preferowany w postaci jonowej, a nie stearynianu magnezu. Warto stworzyć duet z witaminą B6, aby zwiększyć jej wchłanianie. Dobre połączenie witaminy B lub witaminy D3 z K2 lub witamin rozpuszczalnych w tłuszczach (A, D, E i K). Magnez, wapń, żelazo, cynk i miedź walczą w przewodzie pokarmowym. Jeśli zjemy je wszystkie w tym samym czasie, tylko jedna z nich zostanie wchłonięta. Najlepiej pozwolić sobie na skomplikowane przygotowania, aby suplementy diety dla mężczyzn działały.

Suplementy diety dla mężczyzn poprawiające funkcje seksualne

Cynk jest kluczowy, ponieważ wpływa na produkcję testosteronu i spermy. Jeśli mężczyzna chce pozostać aktywny seksualnie na starość, musi spożywać więcej cynku, a nawet uzupełniać go za pomocą suplementów. Magnez i kwas foliowy są również ważne. Preparaty zawierające argininę lub cytrulinę rozszerzają naczynia krwionośne, dzięki czemu działają szybciej. Ale suplementy z nieznanych źródeł mogą prowadzić do braku dopływu krwi, co może prowadzić do udaru. Najlepiej jest być tutaj ostrożnym.

Jakie suplementy oprawiają kondycję ciała i umysłu?

Inozytol, czyli witamina B8, stymuluje działanie organizmu w ciągu dnia, wpływa na syntezę neuroprzekaźników, zmniejsza stan cukru i koi nerwy, co pomaga w problemach ze snem. Lecytyna i kwasy tłuszczowe omega-3 mają właściwości przeciwzapalne i są dobre dla mózgu, szczególnie dla osób z niskim spożywaniem ryb albo owoców morza. Innym efektem przyjmowania kwasów jest poprawa stanu skóry. Probiotyki, witamina D3, magnez i potas mogą być również pomocne we wspieraniu odporności podczas ciężkich treningów. Suplementy białkowe powinny być przyjmowane po treningu fizycznym, który powinien trwać ponad pół godziny. Przed treningiem można również przyjmować koenzym Q10, L-karnitynę lub kofeinę, które przyspieszają spalanie tłuszczu.

Zdjęcie utworzone przez whatwolf - pl.freepik.com